Nørrebros kirker
Fra : Lotte Brændegaard Hv~

Dato : 31-05-09 13:15

Nørrebro - Rentemestervej og eller Birkedommervej, hvilke kirker var
der i dette område. Jeg er fuldstændig blank ;-(

Mvh
Lotte

Fra : Martin Bjarklev

Dato : 01-06-09 09:37

Hej Lotte,

Jeg kan kun lige komme i tanke om TAGENSBO kirke.
Men den er selvfølgelig ret ny... 1966 tror jeg. Før det en lille trækirke,
så vidt jeg husker udskilt fra KAPERNAUMS kirke.. og endelig
GRUNDTVIGSKIRKEN på Bispebjerg.

Hilsen
Martin

Fra : Arne Nielsen

Dato : 01-06-09 09:52

Lotte Brændegaard Hvid skrev:
> Nørrebro - Rentemestervej og eller Birkedommervej, hvilke kirker var
> der i dette område. Jeg er fuldstændig blank ;-(
>
> Mvh
> Lotte

Prøv at søge på
http://www.km.dk/folkekirken/findsogn/sogne/find-sogn-ved-hjaelp-af-bopaelens-adresse.html

Arne

Fra : Lotte Brændegaard Hv~

Dato : 01-06-09 07:12

On 1 Jun., 10:52, Arne Nielsen <arn...@post3.tele.dk> wrote:

> Prøv at søge påhttp://www.km.dk/folkekirken/findsogn/sogne/find-sogn-ved-hjaelp-af-b...
>
> Arne

Mange tak til jer begge to, det vil jeg lige prøve.

Glemte jo også at skrive årstal,. men jeg mener at min kusine er født
omkring 1946-1948??

Mvh
Lotte