Powerpoint 2007 og dokumentlænker
Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 26-05-09 10:04

Vi sidder og fedter med en præsentation, hvor noget af teksten vises
via en lænke til et Word dokument.
Er der en måde (er det i det hele taget muligt?) at få Powerpoint til
automatisk at opdatere dette link? Hele vitsen skulle netop være, at
der kan ændres i Word dokumentet, hvilket så afspejles i
præsentationen..

Jørgen

Fra : Tommy Jacobsen

Dato : 04-06-09 16:39

Hej Jørgen
Når du har kopieret teksten i Word indsætter du den "indsæt specielt" og
"indsæt kæde" i powerpoint, så vil den normalt være opdateret
Mvh
Tommy

Fra : ..::jmj::..

Dato : 06-06-09 14:46

Tommy Jacobsen:
> [...]
> Når du har kopieret teksten i Word indsætter du den "indsæt specielt" og
> "indsæt kæde" i powerpoint, så vil den normalt være opdateret

Nej, det er netop det der IKKE sker. Jeg kan i øvrigt ikke se
muligheden for at "indsæt speciel", men nok linke til et Word-dokument.
Men lænken opdateres ikke i præsentationsfilen (.ppsx) før
præsentationen har været åbnet i PowerPoint. Vi havde jo håbet på, at
præsentationsfilen blot indlæste Word-dokumentet (eller andre
dokumenterm, for den sags skyld) i forbindelse med afviklingen af
præsentationen.
Jørgen