Funktion afhængig af alert statement
Fra : Kenneth

Dato : 25-05-09 17:51

Hej,

Jeg har to objekter, hvor der i objekt1 er defineret et globalt
array, som objekt2 skal have fat i. Jeg har defineret en funktion
i objekt1 til formålet:

this.getOverlayCoor = function() {
return this.overlayCoor;
}

Men denne funktion returnerer ikke nogen værdi. Det gør den
derimod, hvis der indsættes en alert statement:

this.getOverlayCoor = function() {
alert("Nu virker funktionen");
return this.overlayCoor;
}

Er der nogen, der ved, hvad problemet er og evt. har en løsning?

Mvh Kenneth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kenneth

Dato : 26-05-09 11:17

Hmm, tilsyneladende får jeg andre resultater, når filerne ligges ud
på min server, end når jeg kører dem på en local server gennem
Visual Studio 2008...Mystisk...

Fra : Kenneth

Dato : 26-05-09 11:56

Det er blevet lidt en ensidig tråd det her :)

Anyways, nu har jeg prøvet på flere computere i IE, og første gang
siden loader, melder den fejl. Trykkes der så F5 = refresh, så kører
siden rigtigt. Er det så mit script, der er noget galt med, eller?

I kan se problemet her:

www.kenriksen.dk