Grønland
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 21:02

Hej Alle

Jeg savner info om skibet Remmesæl, der var hjemehørende i Julianehåb - evt
billedmateriale.

Er der nogen derhar forslag til hvor jeg skal søge?

MVH Leo

Fra : Svend-Erik Lindberg

Dato : 29-04-09 21:19

"Firstname Lastname" <None> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt billedmateriale.
>
> Er der nogen derhar forslag til hvor jeg skal søge?

Der står noget om skibet Remmesæl på side 13 i dette dokument:
http://www.tidsskriftetgronland.dk/archive/1998-3-Artikel02.pdf

Mvh
Svend-Erik

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-09 07:18

Tak skal du have - lige det dokument kendte jeg også, men det er så stort
set også, hvad jeg har fundet. Jeg var om bord på skibet engang i '62-63 i
Julianehåb og var lidt interesseret i om der lå noget om skibets historie et
sted, eller om nogen evt. vidste hvor man kunne grave noget frem.