Kirkebog for Ubberup Valgmenighed
Fra : woodchopper

Dato : 28-03-09 08:10

Jeg leder efter kirkebogen for Ubberup Valgmenighed ved Kalundborg
(Bethlehemskirken). Er der nogen der ved hvor på www.arkivalieronline.dk man
kan finde den, jeg tænker her på hvilket sogn den hører under?

Fra : Niels Aage

Dato : 28-03-09 15:50

"woodchopper" <l_r@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter kirkebogen for Ubberup Valgmenighed ved Kalundborg
> (Bethlehemskirken). Er der nogen der ved hvor på www.arkivalieronline.dk
> man kan finde den, jeg tænker her på hvilket sogn den hører under?

Ubberup/Gørlev Valgmenighed, Tømmerup sogn, Års herred, Holbæk Amt nr. 324A

Fra : Jørgen Ellermann Sør~

Dato : 09-04-09 07:48

Jeg har set Niels Aages svar, men kan ikke finde den på AOL.
Jeg mener nu også, at man er afhængig af præstens velvilje, da de ældre
bøger stadig ikke er afleveret? Men ved henvendelse til præsten kan man vel
få oplyst, hvor de befinder sig.
mvh
Jørgen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 09-04-09 08:32

"Jørgen Ellermann Sørensen" <ellermann@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mener nu også, at man er afhængig af præstens velvilje, da de ældre
> bøger stadig ikke er afleveret? Men ved henvendelse til præsten kan man
Næhh, jeg undrer mig også.
Men AO er meget karrige med at lægge ud hvad der ikke lige hører til
folkekirken, f.eks katolsk, jødisk, metodistisk og så videre.
Måske skulle du skyde genvej og lige købe mikrokortene til valgmenigheden
hos Lav.

Landsarkivet for Nørrejylland: tlf. 86 62 17 88
Flemming