Hjælp til tydning
Fra : Hanne

Dato : 25-03-09 03:29

Jeg søger hjælp til tydning i kirkebog København/ Sokkelund/ Sct.
Thomas, (1906-1924) en fødsel af pigen Eli Zuschlag d. 19.-9.-1911
(opslag 106). I bemærkningsfeltet længst til højre står et navn, en
dato og 2 adresser og nogle ord ind imellem, som jeg ikke kan tyde. Er
det noget, der er relevant og nyttigt i forbindelse med moderen, som
jeg ikke ved meget om? Jeg skal finde hendes fødested og fødselsdato
for at komme videre.

Fra : Arne Nielsen

Dato : 25-03-09 21:11

Hanne skrev:
> [...]
> det noget, der er relevant og nyttigt i forbindelse med moderen, som
> jeg ikke ved meget om? Jeg skal finde hendes fødested og fødselsdato

Johanne Nielsen.
Faderen f. 3/5 1889 i Købh.
10 Md.dagen. Fødestedet?
eller