Fra : Jesus-loves-you

Dato : 09-05-09 09:58

"Jesus-loves-you" skrev ...

News:dk.videnskab
Sent: Monday, February 02, 2009, CET 22:14, GMT 20:14
Subject: Re: Dansk UFO arkiv - indexering.
8390 <news:gm7k74$2686$1@newsbin.cybercity.dk> DK-U, Database:
<http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/a64243bec1390421>

> "Stig Johansen" skrev

[ ... ]
> Jeg var lige inde på websiden i eftermiddags. Jeg synes, den ser
> godt ud. DATA-sorteringen er hurtig enkel og ligetil, så tillykke med
> det ...
>
> Så mangles der "bare" lige at tilføje de ca. 15.000 UFO-rapporter fra
> SUFOI ...

Har modtaget følgende interessante nyhed forleden dag "lidt" i forlængelse
af dette:

=== citat start ===

DR1 p142 tor 07 maj (2009, CET) 15:51:xx

14:27

UFO-arkiv åbnes i Sverige

Foreningen UFO-Sverige åbner sit arkiv
i week-enden. Det indeholder ikke færre
end henved 20.000 rapporter om
uidentificerede flyvende objekter.

De fleste observationer er gjort af
svenskere, men der skulle også være
rapporter fra danskere i arkviet.

- I begyndelsen af 1970 erne kunne vi
nøjes med en enkelt bogreol, men i dag
fylder arkivet i Norrkøping 250
kvadratmeter, siger Clas Svahn, der er
formand for den svenske UFO-forening.

UFO-Sverige er en privat organisation,
der samarbejder med det svenske forsvar
og det meterologiske institut i
Sverige.

=== citat slut ====

(Oredigerad översättning via http://translate.google.dk/?hl=sv )

=== Citat börja ===

DR1 p142 tors 07 maj (2009 CET) 15:51: xx

14:27

UFO-arkiv öppnas i Sverige

Föreningen för UFO-Sverige öppnar sina arkiv
veckans slut. Den innehåller inte mindre
än nästan 20.000 rapporter
oidentifierade flygande föremål.

De flesta observationer görs av
Svenskar, men det bör också
rapporter från danskarna i arkviet.

- I början av 1970 kunde vi
bara en bokhylla, men i dag
fyller arkiv Norrkoeping 250
kvadratmeter, säger Clas Svahn, som är
Ordförande i Svenska UFO förening.

UFO-Sverige är en privat organisation,
samarbetar med svenska försvaret
och vädret institutet i
Sverige.

=== Slut citat ====

Heysan UFO-Sverige,

I skriver bl.a. ...

http://www.ufo.se/fakta/rapporter/

> Har Du frågor om rapporter, rapportcentralen och UFO-Sverige?
> Ring 018-555 000 eller skicka e-post till rpc@ufo.se.fjern

Hvor skal jeg lede efter dette arkiv ?
Var ska jag leta efter den här filen?

http://www.ufo.se/fakta/rapporter/

> ... (1997-2003)

Hvor er resten ???
Var är resten ???

-

Må jeg endvidere foreslå følgende arkiv-system:
Får jag också föreslå följande filsystem:

8390 <news:gm7k74$2686$1@newsbin.cybercity.dk> DK-U, Database:
<http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/a64243bec1390421>

<http://w-o-p-r.dk/ufo/show.base.asp?databasename=Ufo_arkiv_notes>

Try fx. sort by date or place.

This newsfile will soon be send to UFO-Sverige.

With kind regards,
Last OUTPUT: 8766 <news:4a053707$0$90266$14726298@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
<http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/>. File-number: 8767

Fra : Hans

Dato : 10-05-09 03:51

On 9 Maj, 10:57, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven> wrote:
> "Jesus-loves-you" skrev ...

UFOer er da meget interessant. 9 ud af 10 observationer kan forklares
som værende helt naturlige fænomener. Men...har lidt svært ved at se
det interessante i UFOer. Sålænge de ikke udgør en trussel for vores
planets sikkerhed og der ikke er tale om livsformer af ikke jordisk
oprindelse der vil i direkte kontakt med os.
Adskillige stater har givet offentligheden adgang til UFO arkiver. Der
er intet interessant i dem. Hvis der virkeligt var ville det med
garanti ikke blive offentliggjort idet reel viden om liv uden for
jorden ville udgøre en stor trussel for verdens religioner og dermed
være destabiliserende for verden som helhed. Magthaverne på denne
planet er meget interesseret i at opretholde de religiøse
trosretninger på denen planet da de er medvirkende til at passificere
befolkningerne.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-05-09 11:11

Hans skrev:

> UFOer er da meget interessant. 9 ud af 10 observationer kan forklares
> som værende helt naturlige fænomener. Men...har lidt svært ved at se
> det interessante i UFOer.

Du har lidt svært ved at blive enig med dig selv?-)

--
Niels

Fra : Vidal

Dato : 10-05-09 12:21

Hans skrev:

Hvis der virkeligt var ville det med
> garanti ikke blive offentliggjort idet reel viden om liv uden for
> jorden ville udgøre en stor trussel for verdens religioner [...]

Hvorfor det?

> Magthaverne på denne
> planet er meget interesseret i at opretholde de religiøse
> trosretninger på denen planet da de er medvirkende til at passificere
> befolkningerne.

Som i islam?

--
Venlig hilsen,