Humane feromoner
Fra : Per Rønne

Dato : 13-03-09 18:23

På:

<http://www.livescience.com/health/090310-fear-scent.html>

kan man se at humane feromoner spiller en større rolle, end man hidtil
har vidst.

Selv frygt forplantes gennem duftstoffer, fra menneske til menneske ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 13-03-09 19:42

> Selv frygt forplantes gennem duftstoffer, fra menneske til menneske

Det tror jeg de fleste der har hunde (dyr generelt), kunne have fortalt
dig.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-09 06:06

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Det tror jeg de fleste der har hunde (dyr generelt), kunne have fortalt
> dig.

Menneske->menneske er ikke helt det samme som menneske->hund.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : TGJ

Dato : 14-03-09 08:20

> Menneske->menneske er ikke helt det samme som menneske->hund.

Føler ellers at jeg har et hundeliv for tiden :)

Thomas

Fra : Max

Dato : 14-03-09 09:30

Hej TGJ

> Føler ellers at jeg har et hundeliv for tiden :)

Det er vel ikke så ringe, klap på hovedet, æde og sove :)

--
Mvh Max

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 14-03-09 09:59

"Max" <> skrev i meddelelsen ...

> Det er vel ikke så ringe, klap på hovedet, æde og sove :)

Nej nej. Han har lært, at slikke sig selv i skridtet.

mvh
Henning

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-09 10:23

Henning Præstegaard <onkelhenning@not.vallid> wrote:

> Nej nej. Han har lært, at slikke sig selv i skridtet.

Så må han jo på det nærmeste være et slangemenneske ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : TGJ

Dato : 17-03-09 17:11

news:1iwkctp.cxr103ja2ucvN%> Så må han jo på det nærmeste være et
slangemenneske ...

Nej jeg er et menneske med en slange :)

Fra : Jesper

Dato : 15-03-09 04:48

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Menneske->menneske er ikke helt det samme som menneske->hund.

Mennesket er dyr som alle andre, lige bortset fra det med intelligensen.
Mennesket har drifter og reagerer på feromoner, ligesom hunde, det har
man vidst i årevis. Det er jo også naturligt. Alle de drifter og
feronomer var vigtige for mennesker indtil for mindre end 10.000 år
siden. Det er jo ingenting når man tænker på at mennesket i sin
nuværende form, homo sapiens sapiens/cro magnon har eksisteret i 250.000
år eller mere.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Martin Andersen

Dato : 13-03-09 21:40

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-09 06:06

Martin Andersen <dur@ikke.nu> wrote:

> [...]

Næh, men når frygt fra en person gennem feromoner skaber frygt hos en
anden person, så »forplantes« den ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Weber

Dato : 14-03-09 13:23

"Per Rønne" wrote:
> [...]
> har vidst.
>
> Selv frygt forplantes gennem duftstoffer, fra menneske til menneske ...

Brian, 19 år foran Dommeren:
"Høje dommer, jeg slog blot på tæven fordi jeg ubevidst
reagerede på humane feromoner."

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.