Slutbruger licens aftale til Office 2003
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-09 14:59

Hej

Jeg købte i 2005 en pc hvortil der blev leveret Office 2003 i en OEM version
(??).
Nu har jeg så købt en ny pc (Den gamle bliver ikke benyttet mere) og vil jo
gerne bruge min office-pakke på den nye pc.
Jeg har installeret pakken på den nye pc, og den fungere også fint.
Men hver gang jeg åbner et af programmerne popper der et vindue op der beder
mig acceptere Microsoft Slutbrugerlicensaftale.
Jeg klikker hver gang på acceptere, og så kører programmet som det skal.
Hvordan slipper jeg for den pop-up ?
Prammet er aktiveret hos Microsoft.

Mvh

Thomas

Fra : H. P. Holm

Dato : 20-05-09 15:55

T. R skrev:

> [...]
> Men hver gang jeg åbner et af programmerne popper der et vindue op der beder
> mig acceptere Microsoft Slutbrugerlicensaftale.

Det er et kendt problem i Office, der skyldes at brugerkontoen ikke
har lov til at ændre bestemte værdier i registreringsdatabasen:

<http://support.microsoft.com/kb/884202>
- lidt nørdet, men artiklen kan også vælges på dansk.

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-09 18:01

"H. P. Holm" <B0@mogensen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> <http://support.microsoft.com/kb/884202>
> - lidt nørdet, men artiklen kan også vælges på dansk.

Super :)
Det var lige det der skulle til.
Tusinde tak for hjælpen :)

Mvh