Tegn bliver lavet om når jeg bruger en and~
Fra : onkel

Dato : 09-04-09 11:04

Hej
jeg har sedet i en uge og lavet en powerpoint hvor jeg har brugt en hånd der
peger

når jeg så åbner denne fil på en anden PC bliver hånden til en hånd med en
blyand

Hjælp hvad kan jeg gøre
Jeg har også prøvet at at sætte den i et word det bliver stadig det samme
resultat

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-04-09 12:15

onkel wrote:
> [...]
> med en blyand
>
> Hjælp hvad kan jeg gøre
> Jeg har også prøvet at at sætte den i et word det bliver stadig det

Sandsynligvis bruger du en font på den ene pc, der ikke findespå den anden.
I så fald konverterer PP til den font, der ligger nærmest, og her tegnet
godt være et andet,

Jan

Fra : onkel

Dato : 09-04-09 15:46

> Sandsynligvis bruger du en font på den ene pc, der ikke findespå den
> anden. I så fald konverterer PP til den font, der ligger nærmest, og her
> tegnet godt være et andet,
>
> Jan
Nu er det sådan at jeg har ca 300stk af dem
kan man ikke finde hvor den hænder det, fra den anden PCog så skifte det ud
mvh Keld

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-04-09 22:31

onkel wrote:

> Nu er det sådan at jeg har ca 300stk af dem
> kan man ikke finde hvor den hænder det, fra den anden PCog så skifte
> det ud mvh Keld

Det kommer an på om der er tale om en betalbar font. En sådan kan du ikke
bare installere på andre pc'er.

Jan

Fra : onkel

Dato : 10-04-09 13:12

> Det kommer an på om der er tale om en betalbar font. En sådan kan du ikke
> bare installere på andre pc'er.
>
> Jan
>Så er det lavet med Wingdings 2 og shift B
Tak for hjælpen
Funden på denne side
http://www.webdesign101.dk/fonts/wingdings.html
Venlig hilsen Keld