Andre C++ grupper ?
Fra : Torben W. Hansen

Dato : 16-04-09 18:49

Hej,

Er der andre danske C, C++ grupper end denne ?

Synes at aktiviteten her er dalet og spekulerer på om aktiviteterne er
flyttet andre steder hen

På forhånd tak...

med venlig hilsen
Torben W. Hansen

Fra : Bertel Brander

Dato : 16-04-09 19:00

Torben W. Hansen skrev:
> Hej,
>
> Er der andre danske C, C++ grupper end denne ?
>
> Synes at aktiviteten her er dalet og spekulerer på om aktiviteterne er
> flyttet andre steder hen

Der findes en del danske fora hvor der bliver diskuteret C++,
f.eks. eksperten.dk og udvikleren.dk.

Begge steder har ca. et nyt C eller C++ spørgsmål pr. dag,
så aktiviteten er langt større der.

Fra : Torben W. Hansen

Dato : 16-04-09 21:34

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes en del danske fora hvor der bliver diskuteret C++,
> f.eks. eksperten.dk og udvikleren.dk.
>
> Begge steder har ca. et nyt C eller C++ spørgsmål pr. dag,
> så aktiviteten er langt større der.

Tak - så vil jeg tage et kig der

Lige et andet spørgsmål - var det ikke dig der for et par år siden skrev en
dansk C++ tutorial, vedligeholder du stadig denne ?

med venlig hilsen
Torben W. Hansen

Fra : Bertel Brander

Dato : 16-04-09 22:25

Torben W. Hansen skrev:
> [...]
>
> Lige et andet spørgsmål - var det ikke dig der for et par år siden skrev en
> dansk C++ tutorial, vedligeholder du stadig denne ?

Jo, jeg har skrevet en dansk C++ tutorial, du kan bl.a. finde den
på udvikleren.dk. Jeg har ikke ændret den siden den blev publiceret,
men den trænger, så når jeg får tid...

Fra : Torben W. Hansen

Dato : 16-04-09 22:38

> Jo, jeg har skrevet en dansk C++ tutorial, du kan bl.a. finde den
> på udvikleren.dk. Jeg har ikke ændret den siden den blev publiceret,
> men den trænger, så når jeg får tid...

OK - Jeg har din pdf-version fra 2007, som du linkede til engang her på
gruppen...

Torben W. Hansen