Response.Write virker men Response.Redirec~
Fra : MT

Dato : 18-05-09 17:28

Jeg har følgende på en side:
<%
url = "http://www.webside.dk"
set xmlhttp = CreateObject("MSXML2.ServerXMLHTTP")
on error resume next
xmlhttp.open "GET", url, false
xmlhttp.send ""
status = xmlhttp.status
if err.number <> 0 or status <> 200 then
if status = 404 then
Response.Write "Denne side findes ikke"
'Her vil jeg så gerne redirecte til en anden side!
      set xmlhttp = nothing
elseif status >= 401 and status < 402 then
%>
Response.Write virker fint, men udskifter jeg med
Response.Redirect sker der intet. Jeg vil gerne automatisk over
på en anden side hvis status = 404. Nogen ideer hvordan jeg kan
få det til at virke?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jan Vinten

Dato : 20-05-09 16:15

On May 18, 6:27 pm, MT <p...@bogkassen.dk> wrote:
> [...]
> Response.Redirect sker der intet. Jeg vil gerne automatisk over
> på en anden side hvis status = 404. Nogen ideer hvordan jeg kan

Har ud prøvet, at skrive:

Response.Buffer = True

helt i toppen af din asp side?

/ Jan