ikke noget billede skriv ingen ting
Fra : Thormod Kressner

Dato : 23-04-09 08:40

Hey
Jeg har et system hvor den finder billede til en person

men hvis jeg ikke har et billede til personen kommer det lille
røde "X" i stedet
kan man skrive en if formel så den ikke finder billedet og så
ikke skriver noget

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rune Jensen

Dato : 24-04-09 03:57

Thormod Kressner skrev:
> [...]
> røde "X" i stedet
> kan man skrive en if formel så den ikke finder billedet og så

Det kan du godt, men så skal man kende koden og de variable man har at
arbejde med. Der er masser af måder at lægge et billede ind, ikke kun én.

MVH
Rune Jensen

Fra : Jakob Lund Krarup

Dato : 24-04-09 16:46

Thormod Kressner wrote:
> [...]
> røde "X" i stedet
> kan man skrive en if formel så den ikke finder billedet og så

Kig evt. på Jeppe Søndergaards indlæg "visning af billede" fra 12. april
i denne nyhedsgruppe.
Der er kodeeksempel hvor der vises et standardbillede i stedet hvis der
intet billede er angivet i databasen.

Venligste hilsener - Jakob