Problem med mit galleri!
Fra : Mikael Laursen

Dato : 12-05-09 13:17

Hey alle.

Jeg har et problem med mit galleri. Jeg bruger et script der
hedder Lightbox, og det kender mange af jer sikkert.

For det første fungerer "next" og "prev" knapperne ikke korrekt.
Alle billederne er i en gruppe der hedder [gallery], men den
siger at der er 60 billeder, når der faktisk kun er 20. Jeg har
fundet ud af, at det først er på tredje tryk på enten "next"
eller "prev", at der sker noget. Hvorfor pokker sker det?

Desuden er min "next" knap ikke placeret ordentligt. På det store
billede aller først sidder den fint, på de mindre billeder gør
den ikke.

Og til sidst, så er det som om at når scriptet skal sætte
størrelsen på billedet, inden det bliver vist, så river det
ligesom i siden. Ved ikke om i kan se hvad jeg mener. Det ser
ikke så godt ud!

Og til aller sidst. Billederne er fint placeret i firefox, men
ikke i internet explorer. Jeg går ud fra det har noget med margin
og padding at gøre, men jeg kan ikke finde en ordentlig løsning?

Håber nogle kan hjælpe mig :/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mikael Laursen

Dato : 12-05-09 13:20

Adressen til min hjemmeside er: www.provstendesign.dk !

Fra : Mikael Laursen

Dato : 12-05-09 13:21

Adressen på min hjemmeside er www.provstendesign.dk !

Fra : Mikael Laursen

Dato : 12-05-09 19:26

Mikael Laursen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Adressen på min hjemmeside er www.provstendesign.dk !

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Problemet er løst nu, men jeg mangler stadig hjælp til at få den til
at opføre sig ordentligt i IE. Den hopper lidt mellem siderne i IE, og
det gør den ikke i Firefox! Det irriterer mig meget..