Sæt visible property gennem class-tag
Fra : Kenneth

Dato : 12-05-09 09:31

Hej alle,

Jeg har en side, der indeholder to sæt af input, hvor hvert sæt
af input består af 3 text-felter og en button.

Jeg er ikke interesseret i, at begge sæt skal vises samtidig, så
det ene sæt skal gerne skjules. Er det muligt at tildele en række
input et class-name, og så skjule alt hvad der har dette
class-name?

Mvh Kenneth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 12-05-09 11:42

Kenneth skrev:
> [...]
> det ene sæt skal gerne skjules. Er det muligt at tildele en række
> input et class-name, og så skjule alt hvad der har dette

Nej - men du kan gøre det på elementernes id.
Man kan veksle display mellem block og hidden
eller med visbility.
Kan ikke lige huske det præcist - men en google på eet af ordene burde
give dig nogle brugbare resultater...

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Kenneth

Dato : 12-05-09 12:14

> [...]
> eller med visbility.
> Kan ikke lige huske det præcist - men en google på eet af ordene burde

Tak for svaret Birger. Det havde nu ellers været praktisk, hvis man kunne
;)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-05-09 13:22

Hvad du kan gøre er at placere dem du vil skjule i en div og skjule
denne. Så er du fri for at gå igennem en række id'er.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Kenneth

Dato : 14-05-09 07:29

> Hvad du kan gøre er at placere dem du vil skjule i en div og skjule
> denne. Så er du fri for at gå igennem en række id'er.

Selvfølgelig, en god løsning Jens.