Check box
Fra : Kasper

Dato : 30-04-09 15:00

Jeg laver en calculator i javascript, og sidder lidt fast, da jeg
har indsat en check box, hvor hver mulighed har en værdi. Når
brugeren så tjekker i et eller flere felter skal disse værdier
lægges sammen, og det totale beløb skal fremgå i en box
nedenunder..

Hvordan gør jeg dette?
På forhånd tak
Kasper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-05-09 07:33

Tildel hver checkbox et ID. Check så om deres checked værdi er true.
Hvis den er hentes værdien og lægges til det der er der i forvejen.
Håber det hjælper dig igang. Ellers post et link til siden så kan jeg
eller andre komme med noget kode.
Dagen taget i betragtning kan det tage noget tid.

Regards Jens Peter Karlsen.