Javascript menu der ikke vises i browser
Fra : birgitte sørensen

Dato : 07-04-09 22:28

Hejsa,

Jeg er i gang med et lille site, og mente at have fundet en
velegnet menu lavet i javascript. Efter at have rettet den til
mv. lagde jeg en test side ud på serveren - og væk var menuen !
Intet kan man se - hverken i Firefox eller IE...

Jeg er klar over at den ikke er af helt ny dato - men skulle det
være et problem ?

Håber at nogle kan kigge på den. Den ligger på www.ludique.dk

Siden er langt fra færdig, så se venligst bort fra andet, der
ikke lige har med menuen at gøre.

På forhånd tak
Birgitte Sørensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-04-09 22:44

birgitte sørensen skrev:

> Jeg er klar over at den ikke er af helt ny
> dato - men skulle det være et problem?

Jeg kan heller ikke se din menu. Jeg kan se i
koden at den er fra

// Copyright (c) 1996-1997 Tomer Shiran.

.... og det skal du nok ikke regne med at få til
at fungere i moderne browsere - find noget
andet og mere tidssvarende!

I det hele taget kan javascript-menuer være en
dårlig løsning, idet en stor del af dem ikke kan
indekseres i Google - og så er der ingen der
kan finde din hjemmeside

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-04-09 11:53

Allan Vebel skrev:

> [...]
>
> I det hele taget kan javascript-menuer være en
> dårlig løsning, idet en stor del af dem ikke kan
> indekseres i Google - og så er der ingen der

Hvorimod en CSS-formateret liste er både brugervenligog
tilgængelig, jf. for eksempel
http://webdesign101.dk/www/cssmenu/oversigt.php

Jørgen Farum Jensen
..