Chaintech Apogee 7VJL
Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 14-04-09 07:55

Er der nogen der har et link til en manual til dette bundkort - evt. bare
til frontpanel tilslutning?

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 16-04-09 11:44

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der har et link til en manual til dette bundkort - evt. bare
> til frontpanel tilslutning?

Nå jeg fandt selv en løsning.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-04-09 21:15

Karl Erik Nielsen wrote:

> Nå jeg fandt selv en løsning.

Som du naturligvis vil holde for dig selv...

Jesper Poulsen

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 17-04-09 22:09

> "Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i
> meddelelsen news:49e4334d$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Nå jeg fandt selv en løsning.
Næ - men der er vist ikke overvældende interesse for dette gamle bundkort?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-04-09 22:15

Karl Erik Nielsen wrote:

> Næ - men der er vist ikke overvældende interesse for dette gamle bundkort?

Og derfor vil du ikke ud med løsningen, således at andre der kommer
forbi kan blive klogere?

Det er folk som dig der slår Usenet ihjel.

Jesper Poulsen

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 17-04-09 22:25

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> Og derfor vil du ikke ud med løsningen, således at andre der kommer
> forbi kan blive klogere?
>
> Det er folk som dig der slår Usenet ihjel.

Til info fik jeg fandt jeg en bekendt der scannede den side ind som jeg
behøvede.
Hvis der er nogen der har brug for denne information skal jeg da gerne give
den videre - men jeg tvivler.