Problem Asus
Fra : Stone

Dato : 06-04-09 19:51

Hej Peter

Så fik jeg det til at boot op, men kan se Jeg har helt sikker har det
samme problem hvor et af de to onboard netkort blokkerede for et tredie på
USB.

Hvordan løset du det
Mvh Steen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 09-04-09 07:11

Stone wrote:
> [...]

> Så fik jeg det til at boot op, men kan se Jeg har helt sikker har det
> samme problem hvor et af de to onboard netkort blokkerede for et tredie på

Hvornår har du problemet?

Jesper Poulsen

Fra : Stone

Dato : 09-04-09 16:04

Hej altid
det usb foran på kabinetet virker ikke
Mvh Steen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 09-04-09 21:02

Stone wrote:

> det usb foran på kabinetet virker ikke

Og dem bagpå virker fint?

Jesper Poulsen

Fra : Stone

Dato : 10-04-09 06:26

det usb foran på kabinetet virker ikke

Og dem bagpå virker fint?

Ja de virker findt

Mvh Steen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-04-09 08:27

Stone wrote:

> Ja de virker findt

Har du checket kabelforbindelsen til dem foran?

Og hvordan kan det være at din Outlook Express ikke kan lave et korrekt
citat?

Jesper Poulsen

Fra : Stone

Dato : 09-04-09 16:06

"Stone" <Brol@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Detr var en der havde det problem

Jeg har kun haft et enkelt problem hvor et af de to onboard netkort
blokkerede for et tredie på USB.

det er derfor jeg sprøger jeg har lige det problem her
Mvh Steen