Andet multimedie
Elements 7
Fra : Jane

Dato : 20-05-09 13:35

Alle menuer i Elements 7 er pludselig blevet til skråskrift/Kursiv og meget
små bogstaver, næsten ikke til at læse, jeg ved ikke hvad der er sket,eller
om jeg er kommet til at ændre noget.

Håber der er en som kan hjælpe mig til at få normale bogstaver i menuerne
igen. På forh†nd tak

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Morten Lind

Dato : 20-05-09 14:34

Jane <nokvin@Fj¯rnDÊttehotmail.com> wrote:

> [...]
> om jeg er kommet til at ændre noget.
>
> Håber der er en som kan hjælpe mig til at få normale bogstaver i menuerne

Et skud i tågen: Kan du ikke prøve at slette preferencefilen?

M.

Fra : Jane

Dato : 20-05-09 19:23

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) wrote in
> Et skud i tågen: Kan du ikke prøve at slette preferencefilen?
>
> M.
Tak for dit svar jeg har så slettet preferencefilen, men det hjælper ikke,
jeg har også afinstaleret og geninstalleret 5 gange nu det hjælper heller
ikke, har du nogen ide om hvad jeg så kan gøre, hvor er det dog noget
elendigt l... de laver

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Erik Andersen

Dato : 20-05-09 20:01

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har også afinstaleret og geninstalleret 5 gange nu det hjælper heller
> ikke, har du nogen ide om hvad jeg så kan gøre, hvor er det dog noget

Jeg ved ikke om det kan hjælpe, men jeg husker for en del år siden at jeg
fik slettet den font, som et program bruger. Enten var det PageMaker eller
Photoshop, men det gav nogenlunde samme resultat, som du nævner. Kan det
passe at jeg geninstallerede windows, da det er en eller anden windows-font
den bruger - det var et eller andet i den retning.
Et skud i tågen!!!
/Erik