Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop CS4 - goodies folder ..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-05-09 17:35

På denne side skrives der om en goodies folder som skal være på applications
CDen. Nu har jeg kigget begge application DVDer igennem og også learning
DVDen, men der er ingen mappe der hedder goodies

Mangler I også denne mappe på jeres DVD eller er det bare mig?

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - få overstået JULEGAVERNE i en fart

Fra : Morten Lind

Dato : 19-05-09 03:00

..°o.O Thomas O.o°. <flash4@it.invalid> wrote:

> [...]
> DVDen, men der er ingen mappe der hedder goodies
>
> Mangler I også denne mappe på jeres DVD eller er det bare mig?

Jeg mener, jeg stødte på den under installationen - jeg ser efter
senere.

M.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 19-05-09 09:52

In article <1izy32n.1p2zxufa9r5rzN%mortenlind@gmail.com>,
mortenlind@gmail.com (Morten Lind) wrote:

> Jeg mener, jeg stødte på den under installationen - jeg ser efter
> senere.

I CS4 Design Standard Mac ligger Goodies på en cd der hedder "CONTENT"

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 19-05-09 13:11

"Kurt Brixen" <kbrixen@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> I CS4 Design Standard Mac ligger Goodies på en cd der hedder "CONTENT"

Hmm ... jeg har 3 DVDer - application 1 & 2, og en learning. Der er ikke
nogen content.

Fra : Morten Lind

Dato : 19-05-09 14:15

> [...]

> DVDen, men der er ingen mappe der hedder goodies
>
> Mangler I også denne mappe på jeres DVD eller er det bare mig?

Mappen ligger på ContensDVD´en, under "sprog".

M.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 19-05-09 18:43

"Morten Lind" <mortenlind@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Mappen ligger på ContensDVD´en, under "sprog".

Jeg har ikke en DVD der hedder contents - kun application 1, application 2
og learning. I alt 3 stk. DVD. Hvilke pakker har I?

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du også vild med gadgets?

Fra : Morten Lind

Dato : 19-05-09 14:17

> [...]

> DVDen, men der er ingen mappe der hedder goodies
>
> Mangler I også denne mappe på jeres DVD eller er det bare mig?

Er det en soloudgave af Photoshop CS4?

Både Kurt & jeg har hele pakken - det kunne være derfor, du ikke kan
finde den, men du åbner da bare det hele - så finder du den.

M.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 19-05-09 18:41

> Er det en soloudgave af Photoshop CS4?
>
> Både Kurt & jeg har hele pakken - det kunne være derfor, du ikke kan
> finde den, men du åbner da bare det hele - så finder du den.

Det er design premium pakken, så der burde være det hele med.

Fra : Morten Lind

Dato : 19-05-09 23:38

..°o.O Thomas O.o°. <flash4@it.invalid> wrote:

> Det er design premium pakken, så der burde være det hele med.

Min er Design Standard, så måske er de godbidder allerede inde i din
udvidede Photoshop?

M.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-05-09 12:26

> Min er Design Standard, så måske er de godbidder allerede inde i din
> udvidede Photoshop?

Det er de ikke - det var picture package jeg ledte efter, men den var der
ikke. Man kan så downloade den fra Adobes hjemmeside, men den mangler layout
files.