Sandormsalg v. Glatved
Fra : Ckjels

Dato : 30-03-09 14:50

Hej i gruppen.

Jeg har været et par ture ved Glatved, efter flere års pause. Er her nogen
som ved hvor der sælges sandorm i nærheden? Umiddelbart kan jeg ikke finde
nogen vejsalg i Glatved, Balle eller omegn. Skal jeg helt til Ebeltoft eller
Grenå nu? Jeg kører normalt fra Hadsten og tager Grenåvejen til Tirstrup.
På forhånd tak.

Mvh.
Ckjels

Fra : brkalle@gmail.com

Dato : 31-03-09 11:50

Prøv http://www.orm-danmark.dk/

Fra : Jan H

Dato : 29-04-09 12:16

Hej nogen der ved om der fanges Hornfisk derude.?/ glatved

mvh Jan /Hammel