mærke på selvbyggerstænger
Fra : nobody

Dato : 15-03-09 19:05

Hej jeg er i gang med at montere en lækker fluestang men mangler et
firmamærke til klingen med op lysninger af længde og lineklasse. Hvad plejer
i at bruge hvis der ikke er noget med?( nej jeg gider ikke høre om dem der
ikke bruger noget
MvH Niels

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-03-09 20:09

On 2009-03-15 19:04:51 +0100, "nobody" <none@none.no> said:

> [...]
> i at bruge hvis der ikke er noget med?( nej jeg gider ikke høre om dem der

Køb en guld eller sølv tuschpen, og skriv de oplysninger du vil ha' på
klingen, det er vandfast og holder godt, og hvis du vil gøre det meget
slidstærkt, så kan du evt. slutte af med et tyndt lag spaylak.

Jeg har også skrevet mit navn og telefonnummer ned ad klingen på alle
mine stænger, det gør dem mindre attraktive som tyvekoster.

En anden mulighed er at gøre som Hardy, de skriver på stangen med hvid
tusch, som så er lakeret.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-09 10:36

> [...]
> stænger, det gør dem mindre attraktive som tyvekoster.
>
> En anden mulighed er at gøre som Hardy, de skriver på stangen med hvid

mjaa tak for svaret men så må jeg finde en der skriver pænt ... havde
mest i tankerne om nogle firmaer som kunne lave overføringsmærker eller
noget i den stil.
mvh Niels