lave en table med indhold og løkke ellere ~
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 28-03-09 12:35

hej allesammen hvordan kan man sætte det er ind i en table så det ser lidt
pænere ud men også hvordan man laver et loppe/løkke så alle poster bliver
vist

While Not (rs.EOF)
Response.Write "<a class='tlink' href='http://www." & rs("URL") & "'>" &
rs("Beskrivelse") & "</a><br />"
rs.MoveNext
WEnd

hilsen jeppe

Fra : Leif Neland

Dato : 28-03-09 17:17

Jeppe Søndergaard skrev:
> [...]
> pænere ud men også hvordan man laver et loppe/løkke så alle poster bliver

Glem asp.

Find ud af, hvordan det skal se ud i html.

Derefter laver du din asp, så den producerer det html, du vil have.

Leif

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 28-03-09 19:45

hej igen
jeg ved godt hvordan jeg laver selve tablen men hvordan får jeg det her sat
ind i tablen så den lave en ny linje per post f.eks hvis jeg har 10 poster i
tablen så får jeg 10 linjer
koden er her igen
While Not (rs.EOF)
Response.Write "<a class='tlink' href='http://www." & rs("URL") & "'>" &
rs("Beskrivelse") & "</a><br />"
rs.MoveNext
WEnd
jeg kan få det til at virker uden tabel sås får jeg en ny linje for hver
post i databasen men ikke når jeg putter den ind i en tabel

hilsen jeppe

Fra : Leif Neland

Dato : 28-03-09 22:10

Jeppe Søndergaard skrev:
> [...]
> jeg kan få det til at virker uden tabel sås får jeg en ny linje for hver
> post i databasen men ikke når jeg putter den ind i en tabel

Definér "Virker ikke"

Hvilket resultat får du?

Leif

Fra : Jørn Andersen

Dato : 29-03-09 00:12

On Sat, 28 Mar 2009 19:44:48 +0100, Jeppe Søndergaard
<jeppe@skala-n.com> wrote:

> [...]
>jeg kan få det til at virker uden tabel sås får jeg en ny linje for hver
>post i databasen men ikke når jeg putter den ind i en tabel

Har du prøvet med:

Response.Write "<table>" & vbcrlf
While Not (rs.EOF)
Response.Write "<tr><td><a class='tlink' href='http://www." & rs("URL")
rs.MoveNext
Wend
Response.Write "</table>" & vbcrlf

Ellers må du skrive lidt mere detaljeret, hvad der går galt.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj