indsæt side i den table fra link
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 26-03-09 17:41

hej allesammen
jeg vil om man kan sætte et link/side i en table når man trykker på det så
man stadigvæk har selve menuen stående
f.eks hvis jeg trykker på menu punkt min modelbane og så personvogne så
kommer den side til at stå i den table lige neduder kan man det eller hvad
eller hvordan kan eller gør det i asp

selve siden er http://www.model.skala-n.com

hilsen jeppe

Fra : sdc@bbsorensen.com

Dato : 26-03-09 19:30

Jeppe Søndergaard har bragt dette til os:
> [...]
> kommer den side til at stå i den table lige neduder kan man det eller hvad

Jo det kan man. Men man skal ikke designe sine sider med table. Table
tagget er til tabulære data.
Og det kan lade sig gøre alligevel - enten med teknikker fra forrige
århundrede (frames), eller med div'er eller andre elementer, hvis
indhold kan skiftes med f.eks AJAX.

Jeg vil dog anbefale dig at bruge en anderledes fremgangsmåde.
Skriv din menu (og evt. andre elementer, du vil have til at gå igen) i
separate filer, og include dem i kilden for det du vil vise.

Det giver overblik og er den letteste metode i det lange løb.

Og checkede så lige... Du vil hente andres sider ind i din egen?
Glem det.
Det er irriterende (for de besøgende) at se noget der er designet til
at vises i hele browseren, pakket ind i ting der ikke hører til.
Og hvis du gør det alligevel, så husk at få lov først. Ophavret og
sådan noget..

Birger

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 26-03-09 20:56

<sdc@bbsorensen.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> vises i hele browseren, pakket ind i ting der ikke hører til.
> Og hvis du gør det alligevel, så husk at få lov først. Ophavret og sådan

hej igen
jeg ved godt at andres sider ikke skal vises i tablen men det var også mere
dem som jeg havde under min modelbane som jeg vil lave så de kunne ses der
så er der nogen som kan hjælpe mig med et kode eksempel på hvordan koden
skal se ud det vil bare være dejligt at få hjælp

hilsen jeppe