Bios Flash fejl med Samsung Q45 laptop
Fra : Michael

Dato : 03-04-09 09:20

Hej,
Jeg har en Samsung Q45 laptop og har forsøgt at installere den nyeste
version af Bios fra Samsungs hjemmeside (v.17). Desværre fik jeg en
blå skærm (Windows Vista Home) lige inden den nåede at afslutte at
flash'e. Nu starter computeren ikke længere: ved opstart får jeg blot
en sort skærm, med det samme (ingen Bios load osv.). Jeg har forsøgt
at tage CMOS batteriet ud (hvis jeg har ret ligger dette under "Mini
Card" kapslet) i nogle minutter, men uden held; jeg har også forsøgt
at boote "PC CMOS Cleaner" fra en cd rom, men det starter ikke. Nogle
forslag til hvordan jeg kan rette på dette problem?
På forhånd tak!
Michael