Word 2007
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-03-09 12:01

Hvordan lukker jeg det aktuelle dokument uden at lukke hele programmet?

--
Jørgen Grandt

Fra : emjeppesen

Dato : 16-03-09 12:19

Jørgen Grandt skrev:

>Hvordan lukker jeg det aktuelle dokument uden at lukke hele programmet?

Klik på ikonet i øverste venstre hjørne og vælg LUK

Hilsen emj

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-03-09 12:57

emjeppesen skrev:

> Klik på ikonet i øverste venstre hjørne og vælg LUK

Nå ja! Tak.

Tillægsspørgsmål: Har man i 2007 ikke længere en indbygget
hjælpefunktion ligesom i 2003? Altså med offline hjælpesøgning på
stikord.

--
Jørgen Grandt

Fra : emjeppesen

Dato : 16-03-09 14:05

Jørgen Grandt skrev:

>Har man i 2007 ikke længere en indbygget
>hjælpefunktion ligesom i 2003? Altså med offline hjælpesøgning på
>stikord.

))
Tag dig nu lidt sammen mand )
Spørgspålstegnet i øverste højre hjørne.

Hilsen emj

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-03-09 14:14

emjeppesen skrev:

> ))
> Tag dig nu lidt sammen mand )
> Spørgspålstegnet i øverste højre hjørne.

Det har jeg sgu godt set, men det svarer jo ikke lige netop til
2003-udgavens overskuelighed.

--
Jørgen Grandt

Fra : emjeppesen

Dato : 16-03-09 16:03

Jørgen Grandt skrev:

>Det har jeg sgu godt set, men det svarer jo ikke lige netop til
>2003-udgavens overskuelighed.

Det er muligt. Jeg kan ikke huske 2003.
Synes dog at hjælpen er ret overskuelig
Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-09 20:36

Jørgen Grandt wrote:

> Det har jeg sgu godt set, men det svarer jo ikke lige netop til
> 2003-udgavens overskuelighed.

Simpelt dr. watson, brug dog 2003 når det er
den du er mest fortrolig med.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-03-09 10:22

"Just" skrev:

> Simpelt dr. watson,

Hedder det ikke "Elementært, kære Watson"?

> brug dog 2003 når det er den du er mest fortrolig med.

Tak for hjælpen.

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 23-04-09 10:42

Du kan også bruge CTRL-W (hvis du er PC bruger).