Andet multimedie
bentjuul 3670
Newbie -Adope Photoshop eller hvad?
Fra : Stampe

Dato : 21-03-09 09:53

Jeg sidder og fusker lidt med webgrafik - og har adgang til næsten alt hvad
der findes af grafik programmer -men typisk samt pt. søger jeg denne
funktion: Jeg har et foto af nogle personer som jo er firkantet -dette foto
ville jeg gerne behandle sådan at billedet "fader" ud i en rund "sky" på en
hvid baggrund -Håber at i forstår min ubehjælpelige måde og forklare det på

Er der en der kan guide mig lidt mht hvilket program der bedst anvendes og
evt. et link til et step by step how to do

Mvh
Allan

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-03-09 11:54

Stampe skrev bl.a.:

> Er der en der kan guide mig lidt mht hvilket program der bedst
> anvendes og evt. et link til et step by step how to do

Photoshop.

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=photoshop+tutorial&aq=3&oq=pho

Se specielt under masking, fade osv.

Brug også: http://www.expertvillage.com/

> [...]