Link system
Fra : jonas boserup

Dato : 11-03-09 16:52

Jeg vil gerne have at link system hvor du kan trykke ud for et
link og så hvis der bliver trykket på en knap så går den til
linket

evt se eksembel:
http://www.kobelecki.ishoejby.dk/test/test.html

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-03-09 11:59

jonas boserup wrote:
> Jeg vil gerne have at link system hvor du kan trykke ud for et
> link og så hvis der bliver trykket på en knap så går den til
> [...]

Nogen speciel grund til, at brugerne skal tvinges til at klikke 2 steder for
at komme til en ønsket underside? Giver internet ikke i forvejen museskader
nok?

Lav et almindeligt link og brug så css til at give menuen dit personlige
design.

Erik Ginnerskov

Fra : jonas boserup

Dato : 12-03-09 13:56

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Nogen speciel grund til, at brugerne skal tvinges til at klikke 2 steder for
> at komme til en ønsket underside? Giver internet ikke i forvejen museskader
> nok?

Ja, da jeg skal bruge det et linksystem og afstemninger

Jeg håber du vil hjælpe mig med koden
--
Hilsen
Jonas Boserup

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-03-09 15:21

jonas boserup skrev:

> Ja, da jeg skal bruge det et linksystem og afstemninger

Nu fik vi endnu en oplysning. Du har ikke tidligere fortalt
om afstemninger. Måske du skulle forklare helt præcis, hvad
du vil lave? Forklar os det, så selv din mor kan forstå det.

Hvis du vil lave noget med afstemninger, skal der sikkert
bruges php eller asp eller et andet serversidesprog, og så
er det alligevel ikke denne gruppe - som jeg først henviste
dig til - som er den rigtige.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk