Outlook 2003 / Signatur
Fra : BT

Dato : 10-03-09 04:26

Jeg sidder med en Outlook 2003.
Når jeg laver en ny mail, kan jeg godt tilføje mit signatur.
Men nogen gange når jeg vidresender/besvar en mail, kan jeg ikke
tilføje mit signatur.
Hvis det er til nogen hjælp, indeholder mit signatur grafik.

Er der nogen som har en ide hvad der kan være galt, og hvad gør jeg
for at få mit signatur med.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-03-09 16:02

"BT" skrev i en meddelelse
> Hvis det er til nogen hjælp, indeholder mit signatur grafik.

Det kan godt være derfor, hvis mailen er i ren tekst og du svare
i samme format.......

> Er der nogen som har en ide hvad der kan være galt, og hvad
> gør jeg for at få mit signatur med.

Du er nød til at ændre den til HTML format - men du kan langt
fra være sikker på at modtageren kan se den, da mange modtager
alle mail som ren tekst og derfor ikke kan se billederne.

HTML format og dermed billeder i maul er noget snavs, der øger
risikoen for virus og andet snavs - derfor er der mange, der ikke
ønsker at modtage det, men men modtager alle mail som ren tekst.

Jan

Fra : BT

Dato : 11-03-09 00:51

On 10 Mar., 16:02, "Jan Vestergaard" <j...@jve.invalid> wrote:

> [...]
> risikoen for virus og andet snavs - derfor er der mange, der ikke
> ønsker at modtage det, men men modtager alle mail som ren tekst.

Takker for svaret.
Jeg har dog et enkelt spørgsmål tilbage så.
Hvis jeg modtager en mail, som alm tekst, og vil besvare/vidresende
den.
Hvordan kan jeg så lave den om til HTML, så signaturet kommer med.

Jeg er indforstået med det som er nævnt tidligere, så som større
risiko for virus osv..

/Brian

Fra : Lars E. P.

Dato : 11-03-09 09:13

Tue, 10 Mar 2009 23:50:47 -0700 (PDT), skrev BT <toft98@gmail.com> :

> [...]
>den.
>Hvordan kan jeg så lave den om til HTML, så signaturet kommer med.

I Outlook 2000 sker det i menuen Formater, går ud fra at det er
nogenlunde det samme i 2003.

Hilsen Lars