Asus stået af
Fra : Stone

Dato : 06-03-09 16:09

Hvad er det bedste bundkort til at erstatte mit ASUS P5E3 Deluxe det er
stået af og prøvet at købe et nyt af det samme men ingen har det mere det
skal være ASUS Intel cipsæt og til mine ram DDR3

Mvh Steen

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 11-03-09 21:41

"Stone" <Brol@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stået af og prøvet at købe et nyt af det samme men ingen har det mere det
> skal være ASUS Intel cipsæt og til mine ram DDR3

Har du kigget på Asus P5Q3 deluxe.

Mvh Peter

Fra : Stone

Dato : 13-03-09 07:57

Har du kigget på Asus P5Q3 deluxe.

Hej Peter ja det er det der kommer nærmest så det bliver nok det kender
du noget til det her tænkte på asus P5Q3 det noget billigere kan du
anbefale det
mvh Steen

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 14-03-09 21:50

> [...]
>
> Hej Peter ja det er det der kommer nærmest så det bliver nok det
> kender du noget til det her tænkte på asus P5Q3 det noget billigere

Jeg har købt P5Q Deluxe i sommer 2008.
Jeg har kun haft et enkelt problem hvor et af de to onboard netkort
blokkerede for et tredie på USB.
Og så synes jeg at softwaren samt drivere efterhånden er noget poppede det
alene kunne få mig til at kigge på et andet kvalitets mærke næste gang.

deluxe til DDR3 findes kun med WiFi onboard.
Desuden er der forskel på strøm styringen, 16 faser på deluxe samt bedre
køling.
Og noget som ikke står nogen steder er at http://www.splashtop.com/ ligger
100% på flash på deluxe, på de billigere skal der bruges harddisk for at
komme på nettet.
Jeg testede samtlige link på http://www.danielsen.com der var kun en side
der kunne ikke vises.

Hvis du skal bruge Wifi vil jeg ikke være i tvivl, og det er altid godt med
et godt bundkort, så de 300 kr er godt givet ud.

Mvh Peter

Asus P5Q Deluxe
Intel Core 2 E8400 (3GHz) 6Mb
Kingston HyperX 2x2GB
Asus EN8800GT 512MB
Hitachi DeskStar T7K500 500 GB
Antec Sonata Designer 500

Fra : Stone

Dato : 18-03-09 21:55

Hej Peter
Så har jeg købt sådan et bundtkort som du sagde så det kunne jo være jeg
må vende tilbage til dig hvis jeg løber ind i problemmer med det
Mvh Steen

Fra : Stone

Dato : 18-03-09 21:58

Hej Peter
Så har jeg købt sådan et dejligt bundkort hvor der ikke mangler noget i
kassen
det kunne være jeg vender tilbage hvis jeg får lidt problemmer med det
Mvh Steen