hjælp til hyperlink billede skift i asp.ne~
Fra : Frede N

Dato : 04-03-09 18:54

Hej folkens
Jeg er ved at lære asp.net og prøver at finde en løsning til
hvordan man skifter billeder i en masterpage når brugeren bevæger
sig rundt på siden.

Jeg har lavet en masterpage, kalder MasterPage.master, som har en
række hyperlinks i toppen i form af billeder. Jeg har lavet en
"hover-effekt" så hyperlink billedet ændrer sig når man bevæger
musen hen over (dette er lavet med javascript), men jeg ønsker
samtidig at når brugeren trykker på et hyperlink at
"hover-effekten" skal blive - altså dvs at hyperlink billedet
skal forblive ændret, når brugeren er inde på en side.
Eksempelvis som på denne side:
http://www.ucvest.dk/page5.aspx

i Menuen i toppen kan man se at billederne ændres når man bevæger
musen over, men samtidig forbliver det ændret når man ex har
trykket på linket "uddannelser"

Som sagt har jeg brugt en masterpage, og så lavet resten af
web-forms i en contenplaceholder på masterpage.

Kan i hjælpe mig?

På forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 05-03-09 02:40

On 04 Mar 2009 17:53:41 GMT, Frede N <thenuttypro@gmail.com> wrote:

>Jeg er ved at lære asp.net og prøver at finde en løsning til

Du har langt større chance for et brugbart svar i:
dk.edb.programmering.dotnet
- hvor ASP.Net-spørgsmål hører hjemme.

Good luck!

--