ASPMail ryger i spamfilter
Fra : Peter Nielsen

Dato : 25-02-09 11:45

Hej NG

Jeg har lavet en ASPMail bestillingsliste som laver en lille html
side, som den så sender til min mail... Problemet er at den ryger
i mit spamfilter mange af gangene, og nogle gange får jeg en
spamwarning. Jeg har prøvet at sætte en lang fyld tekst i, jeg
har prøvet at laver en header:
Mailer.AddExtraHeader "X-MimeOLE: Produced "&
Request.ServerVariables("HTTP_HOST")
Som jeg har læst mig frem til at skulle kunne sætte den lidt op i
trust-niveauet på spamserverne. Jeg ved ikke om det kan være
afsender mail, men har prøvet at sætte den til alt muligt
forskelligt, men intet virker... Nogle der har nogle løsninger på
dette problem??

På forhånd tak

Peter

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leif Neland

Dato : 25-02-09 23:37

Peter Nielsen skrev:
> [...]
> side, som den så sender til min mail... Problemet er at den ryger
> i mit spamfilter mange af gangene, og nogle gange får jeg en

Får du ikke at vide, hvilke regler, der trigges i spamfilteret?

Leif

Fra : Peter Nielsen

Dato : 26-02-09 09:21

> Får du ikke at vide, hvilke regler, der trigges i spamfilteret?

Nej jeg den skriver bare *** SPAM *** foran emnet når det er
spamwarnings.

Fra : Stig Johansen

Dato : 26-02-09 16:25

Peter Nielsen wrote:

> Nej jeg den skriver bare *** SPAM *** foran emnet når det er
> spamwarnings.

Som Leif er inde på, så er dit spam filter, der sætter reglerne.
Uden at vide hvilke regler de har fundet på, er det ikke muligt at vide hvad
man skal gøre.

Alle spamfiltre har forskellige regler, så du kan ikke generalisere.
Det eneste bud du kan få herfra er, at tjekke om din afsenderhost har rDNS.

Ellers tror jeg du skal spørge i en eller anden .spam gruppe, da det
egentlig ikke er ASP relateret.

Stig Johansen