Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop cs2 problemer
Fra : Hagar

Dato : 02-03-09 02:43

Hej i gruppen

Jeg er stødt på problemer med min Photoshop cs2, det tager ret lang tid om
at starte op, men jeg kan heller ikke vælge værktøj. Det er låst fast på
burn tool, og jeg kan ikke få det frigjort. Jeg kan godt bruge andet i
programmet, men skal jeg klippe, male eller noget andet med værktøjs delen,
så kan jeg ikke vælge.
Hvad kan være galt ?

Hagar

Fra : Pico

Dato : 02-03-09 23:43

Hagar wrote:
> [...]
> bruge andet i programmet, men skal jeg klippe, male eller noget andet
> med værktøjs delen, så kan jeg ikke vælge.

Har du prøvert at nulstille PS, ved start af PS holder du Ctrl+Shift+Alt
(med det samme du starter PS) nede og får så en boks der spørger om du vil
standardindstille PS eller noget i den retning.
Du kan også slette *prefs.psp filen, eller hvis du heller vil kunn ekomme
tilbage til dine indstillinger gemme en kopi af den først, når du lægger den
tilbage er indstillingerne de samme som da du kopierede den, altså efter en
genstart af PS.
--
MVH
Pico

Fra : Hagar

Dato : 03-03-09 02:44

> [...]
> tilbage til dine indstillinger gemme en kopi af den først, når du lægger
> den tilbage er indstillingerne de samme som da du kopierede den, altså

Nu har jeg prøvet dit forslag, og det virkede, så takker mange gange.
Jeg forstår dog ikke hvad der er gået galt, for jeg har altid kørt med samme
indstillinger.

Hagar

Fra : Kurt Brixen

Dato : 03-03-09 11:30

In article <49ac8b7c$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote:

> Nu har jeg prøvet dit forslag, og det virkede, så takker mange gange.
> Jeg forstår dog ikke hvad der er gået galt, for jeg har altid kørt med samme
> indstillinger.

Sådan er det bare ·-)
Indstillingerne er pludselig ødelagt en dag.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Pico

Dato : 04-03-09 00:16

Hagar wrote:

> Nu har jeg prøvet dit forslag, og det virkede, så takker mange gange.

Velbekomme
--
MVH
Pico