Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til jpg batch-konvertering
Fra : Per*

Dato : 23-02-09 22:14

Jeg har for en enkelt gangs skyld brug for et program der i et snuptag kan
konvertere 30 stk mangexmange-pixler.jpg til fåxfå-pixler.jpg
Det er der ikke nogen af mine programmer der kan - nogen der kender et
gratis-program?

--
mvh Per*

Fra : preben nielsen

Dato : 23-02-09 22:19

"Per*" <oh-no@nospam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> konvertere 30 stk mangexmange-pixler.jpg til fåxfå-pixler.jpg
> Det er der ikke nogen af mine programmer der kan - nogen der kender et

Irfanview og mange andre

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-02-09 22:25

"Per*" <oh-no@nospam.dk> skrev :

>Det er der ikke nogen af mine programmer der kan - nogen der kender et
>gratis-program?

Hvis det er til XP, så er Image Resizer, nemt og enkelt.

Irfanview kan også klare det.

http://www.eksperten.dk/guide/180

Du skriver ikke, hvilke programmer du har, men de fleste
grafikprogrammer kan da klare det.
--
Kerim

Fra : Per*

Dato : 23-02-09 23:37

"Kerim Ellentoft"
> Irfanview kan også klare det.

Jeg valgte Irfan, der klarede det som en mis. Tak for hjælpen

mvh Per*

Fra : -= JF =-

Dato : 23-02-09 22:26

Per* skrev:
> [...]
> konvertere 30 stk mangexmange-pixler.jpg til fåxfå-pixler.jpg
> Det er der ikke nogen af mine programmer der kan - nogen der kender et

Hvis du kører XP kan du hente image resizer som er en del af Powertoys.
Den klarer det på et øjeblik!

Mvh John

Fra : Henning Wangerin

Dato : 01-03-09 01:17

Per* wrote:
> [...]
> konvertere 30 stk mangexmange-pixler.jpg til fåxfå-pixler.jpg
> Det er der ikke nogen af mine programmer der kan - nogen der kender et

Imagemagic klarer det, og meget mere med et snuptag.

Bruger det selv i stor stil

/Henning