Outlook 2003 AVG plugin
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-09 18:39

Hej NG

Jeg har et problem...
Hver gang jeg lukker min Oulook 2003 får jeg en fejlmeddelelse...
Årsagen er AVG plugin - har prøvet ved at disable plugin i Outlook...

Har prøvet at afinstallere AVG, og installere igen - virker ikke...
Har prøvet af afinstallere Office 2003 og installeret igen - virker ikke..

Nogen der kender en workaround...???

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : John

Dato : 21-02-09 19:44

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> skrev i en meddelelse

> Hver gang jeg lukker min Oulook 2003 får jeg en fejlmeddelelse...
> Årsagen er AVG plugin - har prøvet ved at disable plugin i Outlook...

Tip:

"The default install option automatically determines the proper email
scanner for your Windows default email client.... if MS Outlook is setup as
the default client then that is the plugin that is automatically selected.
Change your Windows default email client in the Internet Options found in
your control panel or in the Tools menu from Internet Explorer... the
default programs options are listed on the Programs tab":

http://freeforum.avg.com/read.php?12,174140

> har prøvet ved at disable plugin i Outlook...

Hvis du absolut vil disable, så prøv evt i stedet at gøre det i AVG.

John

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-09 18:31

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev

> [...]
>
> http://freeforum.avg.com/read.php?12,174140

> Hvis du absolut vil disable, så prøv evt i stedet at gøre det i AVG.

Tak for svar...
Der kan ikke disables i AVG, så jeg har disablet i Outlook 2003...
Så slipper jeg for en fejl, hver gang Outlook lukkes ned...
Bjarne

Fra : John

Dato : 22-02-09 19:36

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> skrev i en meddelelse

> Tak for svar...

Velbekomme!

John