tæller i forbindelse med J mail
Fra : Is

Dato : 21-02-09 13:46

Hej

Jeg er ved at lave det så jeg kan sende en e-mail til dem jeg ar
stående i en DB
På samme db skal men så kunne melde svar til bage via en hjemmeside
hvor id ligger i link
f.eks:
http://dch-haslev.dk/medlemmer/svar.asp?Id=137

Til at sende mailen ud, vil jeg anvende J-mail, og jeg kan få det til
at sende.

Men på udbyders (Azero) side står:
Når du sender e-mails fra hjemmesider via websmtp.dit-domaene.dk og
JMail skal du huske at lukke din connection, minimum efter hver
tyvende e-mail. Gør du ikke dette vil hver 22-ende e-mail i en løkke,
ikke blive sendt. Herunder er et eksempel på en løkke, der laver en
JMail.Close for hver 20-ende e-mail:

Jeg har prøvet mig lidt frem, men det virker bestemt ikke efter
hensigten.

det er mest den med tælleren der skal tælle op, og så lukke
forbindelsen, og så ellers køre videre igen ???
her under testen har jeg forsøge med lukning for hver 3. mail

Jeg har lagt lidt tekster ind, så jeg kan se hvor langt jeg er, når
jeg kalder siden.

ved kald af denne side sendes der 15 mail, som dog alle kommer til
mig:
http://dch-haslev.dk/medlemmer/mailtest.asp

her er samme fil som txt fil:
http://dch-haslev.dk/medlemmer/mailtest.asp.txt
Erik Isager

Fra : Is

Dato : 22-02-09 16:28

> ved kald af denne side sendes der 15 mail, som dog alle kommer til
> mig:
> http://dch-haslev.dk/medlemmer/mailtest.asp

Ovenstående er fjernet fra siden - fordi jeg har ændret meget i hvem
der sendes til.

I øvrigt tror jeg jeg har fået det til at virke.

mvh Erik