søge i outlook 2007
Fra : Brother Tuck

Dato : 21-02-09 08:29

når jeg bruger søgefeltet i Outlook 2007 , søger Outlook i de ældste mail
først. Kan det ændres således den begynder at søge i de nyeste først ?. Det
har en stor betydning for søgehastigheden når man har ca 10.000 mails.

Fra : Thomas Iwang

Dato : 18-03-09 13:29

hej
vedr
"Brother Tuck" <henning@legaard.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Det har en stor betydning for søgehastigheden når man har ca 10.000 mails.

hvis du nu organiserede dine e-mails i en folderstruktur (med flere end en
folder vel at mærke) vil jeg tro at du kunne nøjes med at søge i en given
folder...
mvh - ti