Word og Access
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-02-09 00:36

Er der noget til hinder for at man kan købe nye (ikke-opgraderinger)
danske versioner af Office-programmerne MS-Word og MS-Access til Windows
XP 'løse', altså uden at investere i hele Office-pakken?

Og i givet fald: Hvilken nethandel gør man det bedste køb hos af disse
programmer - på dansk som sagt?

--
Jørgen Grandt

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-02-09 17:15

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> Windows XP 'løse', altså uden at investere i hele Office-pakken?
>
> Og i givet fald: Hvilken nethandel gør man det bedste køb hos af disse

Jeg trro faktisk ikke at Word kan købes i løs vægt. Access kan købes for
omkring 12-1300 kr. Excel koster omkring 1000, så hvis Word kan købes alene
ligger den formodentlig i sasmme prisleje. Du kan købe en Office 2007
professionel, altså med det hele inkl. Access osv. for omkring 1.500.

Jan

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-02-09 17:27

Jan Kronsell skrev:

> [...]
> købes alene ligger den formodentlig i sasmme prisleje. Du kan købe en
> Office 2007 professionel, altså med det hele inkl. Access osv. for

Aha! Er det i en dansk nethandel du har set en sådan totalpris for hele
dynen? For eksempel her: http://herashop.dk/product.asp?product=1179 er
prisen da noget anderledes. Men det er måske ikke sådan en pakke du
mener?

--
Jørgen Grandt

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-02-09 23:00

Jørgen Grandt wrote:

> [...]
> http://herashop.dk/product.asp?product=1179 er prisen da noget
> anderledes. Men det er måske ikke sådan en pakke du mener?

Du har helt ret. Jeg fik kigget på en "studenter licens". Nok fordi jeg er
så vant til at fortælle mine elever, hvad det koster.

Jan