Godt forum i stedet for dette ?
Fra : Kåre

Dato : 16-02-09 17:26

Hej

Der er jo ret trist i denne gruppe, så jeg ville gerne finde et mere besøgt
forum.
Jeg kender til følgende:
- 123nu
- Sportsfiskeren
- Fiskemagasinet
- Fisketips

Men hvilken er bedst, og mest overskuelig?

Jeg har prøvet at tilmelde mig de første tre, uden held...

- Een får jeg aldrig aktiveringsmail fra. Efterfølgende kan jeg ikke oprette
mig med samme brugernavn, fordi brugernavnet allerede er optaget (af mig
selv...). Men altså, ingen adgang.
- En anden (Sportsfikseren) kan jeg oprette mig, men fik heller ingen
aktiveringsmail. Når jeg prøver at gå ind på forumsiden, så får jeg besked
om at jeg er smidt ud af gruppen...jeg har aldrig været inde...
- Den sidste fungerer næsten. Jeg kan få en mail med mit registrerede
brugernavn og password. Den påstår bare konsekvent at det ikke er korrekt.

Er det bare generelt dårlig kvalitet fora??? eller er jeg uheldig?

Hvad anbefaler I?

mvh
Kåre

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-02-09 19:47

On 2009-02-16 17:26:08 +0100, "Kåre" <kaarebach@gmail.com> said:

> Er det bare generelt dårlig kvalitet fora??? eller er jeg uheldig?

Det handler nok om, at den mailbox som de beder om at få sent
aktivringsmails til, at den har et for aggrasivt spam-filter, som
sletter mails, der ikke er spam.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Kåre

Dato : 16-02-09 20:36

> Det handler nok om, at den mailbox som de beder om at få sent
> aktivringsmails til, at den har et for aggrasivt spam-filter, som sletter
> [...]

Hmmmm, tjah, måske. Et andet forum nægtede at benytte min gmail adresse, pga
frygt for spam.
Jeg har nu prøvet en af de fora som jeg ikke fik mail fra. Nu med
ikke-gmail, men mit eget domænenavn. Så gik den. Jeg må prøve om jeg kan
hitte ud af gmail's spamfilter.

tak for tippet!
Kåre

Fra : henrik.hornshoj@gmai~

Dato : 14-03-09 10:50

On 16 Feb., 17:26, "Kåre" <kaareb...@gmail.com> wrote:
> [...]
> brugernavn og password. Den påstår bare konsekvent at det ikke er korrekt.
>
> Er det bare generelt dårlig kvalitet fora??? eller er jeg uheldig?

Du kan også prøve www.stangsvingeren.dk
Det er en hjemmeside som jeg lige har startet op.

Henrik