Udrulning af MS-Office2007
Fra : OC

Dato : 16-02-09 16:43

Hej Tråd.

Jeg har 30 PC'ere som skal have installeret MSOffice2007 på.

Der ligger i forvejen MSOffice2000 på maskinerne som i øvrigt

er af forskellig hardware. Findes der ikke et par gode links til

hvordan man kan rulle installationen ud på PC'erne uden at skulle

investere i stykke stort og kompliceret software.

Jeg havde tænkt mig først at afinstallere den gamle MSO2000

så der er tale om en clean installation af MSO2007. Umiddelbart

når jeg googler på emnet ser det ud til at der er hav af måder at gøre

det på, men hvilken måde er bedst, det er svært lige at gennemskue.

Mit AD med 30 brugere administreres på en Win Server 2003 St. Ed.

Er nogen af jer derude der kan anbefale en måde at gøre det på

eller et site med whitepapers jeg kan læse igennem.

På forhånd tak.

Mvh. Ole C.

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 18-02-09 00:42

"OC" skrev i en meddelelse
> Hej Tråd.

> Jeg har 30 PC'ere som skal have installeret MSOffice2007 på.

Du kan gøre det vha. Group Policies.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc738858.aspx

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : OC

Dato : 18-02-09 09:23

Hej Martin.

Tak for dit svar. Bruger du et 3 parts program til administrering
af policies eller bruger du Microsofts Group Policy Management ?

Mvh. Ole