Stor flagspætte?
Fra : Inger Nielsen

Dato : 15-02-09 15:07

Kan det passe, at det var tromme-duetter af flagspætte, jeg hørte idag under
gåtur i lille skov, Nordjylland? Allerede i februar, og i let snevejr?
I.Nielsen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-02-09 16:17

"Inger Nielsen" <inger.nielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan det passe, at det var tromme-duetter af flagspætte, jeg hørte idag
> under gåtur i lille skov, Nordjylland? Allerede i februar, og i let
> snevejr?
> I.Nielsen

Ja, det er p.gr.a. finanskrisen at de allerede nu sidder og hakker i det.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Inger Nielsen

Dato : 15-02-09 19:13

> "Inger Nielsen" <inger.nielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja, det er p.gr.a. finanskrisen at de allerede nu sidder og hakker i det.
> [...]
Den lå da også lige til højrebenet
I.Nielsen

Fra : Jørgen

Dato : 16-02-09 20:01

Hej Inger
Ved spadseretur i Fruens Bøge Skoven var der masser af spætteaktivitet her i
weekenden.
Hilsen
Jørgen