Indsættelse af jsp fil
Fra : Daniel

Dato : 15-02-09 12:57

Hej,

Jeg har lavet en side i asp og ønsker at smide en jsp fil ind på
denne side. hvordan gør man det? når jeg bare smider koden ind så
giver den fejl. er der en grund til dette? noget jeg skal være
opmærksom på?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Lund Krarup

Dato : 15-02-09 15:09

Daniel wrote:
> [...]
> denne side. hvordan gør man det? når jeg bare smider koden ind så
> giver den fejl. er der en grund til dette? noget jeg skal være

Hvis du med JSP fil mener en Java Server Pages fil, så tror jeg ikke du
får held med foretagendet :(

Det er to helt forskellige måder at lave hjemmesider på. ASP kan
umiddelbart afvikles af IIS (i Windows) og JSP kræver Java for at blive
afviklet og kørt.

Du er nok nødt til at omskrive JSP funktionaliteten til en ASP side, for
at få det til at spille sammen.

Venligste hilsener - Jakob