Hvordan snakker Open Office og Word sammen~
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 12-02-09 10:32

Hej

Hvis man benytter Open Office, kan man så umiddelbart gemme et
tekstdokument og/eller et regneark og uden problemer åbne det i Word
eller Exel? Eller skal man gemme det på en bestemt måde og kan man ikke
altid være sikker på at layoutet er ens i begge programmer?

Mvh
Anders

Fra : Jan Kronsell

Dato : 12-02-09 13:30

Anders T. Nielsen wrote:
> [...]
> eller Exel? Eller skal man gemme det på en bestemt måde og kan man
> ikke altid være sikker på at layoutet er ens i begge programmer?

Du skal i OpenOffice gemme det i Word eller Excel format. Ingen af disse
programmer genkender umiddlebart en fil fra OpenOffice, selv om det modsatte
er tilfældet.

Layout tør jeg ikke sige noget om, da der sikkert er varianter, jeg ikke har
afprøvet.

Jan

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 12-02-09 22:17

Jan Kronsell skrev:

> Du skal i OpenOffice gemme det i Word eller Excel format. Ingen af disse
> programmer genkender umiddlebart en fil fra OpenOffice, selv om det modsatte
> er tilfældet.

Jeg siger mange tak. Har nu downloadet O.O. og det tror jeg nok jeg skal
blive glad for:)

Fandt ud af at jeg i Funktioner->indstillinger->Indlæs/Gem har mulighed
for at vælge at O.O. altid skal gemme som .doc. - Det er perfekt!

Mvh
Anders

Fra : Jan Kronsell

Dato : 13-02-09 10:17

Anders T. Nielsen wrote:

> [...]
>
> Fandt ud af at jeg i Funktioner->indstillinger->Indlæs/Gem har
> mulighed for at vælge at O.O. altid skal gemme som .doc. - Det er
Velbekomme.

Jan