WordPress
Fra : Hugo

Dato : 12-02-09 11:09

Jeg véd ikke om dette er den rigtige gruppe, i modsat fald henvis mig da
venligst til den rigtige.

Men, - jeg har overtaget en hjemmeside der er lavet i WordPress og som
ligger hos en udbyder. Nu er det meningen jeg skal ændre og tilføje nye
oplysninger/undersider, som altså skal laves i WordPress. Har fået login til
systemet/siden, men syntes det er lidt svært at gå til, uden kundskab til
andet end et støvet html.
Derfor, - er der nogle af jer der kan henvise mig til dansksproget
vejledning/bog om WordPress ?
Har selv søgt på Google uden det store resultat undtagen WP-forum, men
hvordan bliver man medlem ?

Venligst Hugo

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 12-02-09 12:01

Hugo wrote:
> [...]
> vejledning/bog om WordPress ?
> Har selv søgt på Google uden det store resultat undtagen WP-forum, men

Det bedste er nok at stille spørgsmål her:
http://wordpress.dk/forum/

Øverst er der et lille link "Register or log in" - klik på Register -
det er et link selvom det er svært at se :)

I øvrigt har Wordpress intet med clientside at gøre - spørgsmålet burde
være stillet i webdesign alternativt i serverside.php gruppen.

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk

Fra : Hugo

Dato : 13-02-09 12:06

Tak for svar
Jeg stiller spørgsmålet i den anden gruppe: serverside.php
Jeg prøvede at registrere mig i http://wordpress.dk/forum men jeg får
intet tilbagesvar.
venligst Hugo