Andet multimedie
bentjuul 3670
Tablet og MS Paint
Fra : Per*

Dato : 12-02-09 07:10

Min datter tegner manga, og inden for det er det nærmest kult at bruge MS
Paint. Hun vil gerne have en tablet at tegne på - men kan den virke sammen
med MS Paint?

--
mvh Per*

Fra : Morten Wartou

Dato : 12-02-09 09:29

"Per*" <oh-no@nospam.dk> skrev i meddelelsen
> Min datter tegner manga, og inden for det er det nærmest kult at bruge MS
> Paint. Hun vil gerne have en tablet at tegne på - men kan den virke sammen
> med MS Paint?

Ja, uden problemer.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Lars

Dato : 15-02-09 20:24

Per* skrev:
> Min datter tegner manga, og inden for det er det nærmest kult at bruge MS
> Paint. Hun vil gerne have en tablet at tegne på - men kan den virke sammen
> med MS Paint?

Det gør det helt sikkert - faktisk kan du betragte en tablet som blot en
anden for for mus dvs. så snart du har koblet din tablet til din PC så
vil du kunne bruge den til alle programmer (jeg har bekendte der bl.a.
pga. museskade valgte at bruge en tablet som erstatning for musen).

At den så er rigtig god til at bruge i tegneprogrammer er typisk fordi
det er meget nemmere at styre sådan en pen end en almindelig mus.

Lars