generalt hjælp, ingen erfering overhovedet~
Fra : Anders Jensen

Dato : 11-02-09 17:47

Jeg ville gerne have et online spil på min side, der skal være
bruger oprettelse, og login.
Med brugeren kan man så spille det spil, og optjene "penge".
Pengene får man via online tid (eks. 1time online = 1mønt), og
ved at vinde over andre spillere.

Faktisk lidt ligesom komogvind.

Mit spørgsmål er hvilken person leder jeg efter for at få det her
lavet, hvor finder jeg denne her person, og hvad ville det cirka
koste?

(spillet er på sværhedsgrad med ludo, eller backgammon)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Storm

Dato : 11-02-09 21:05

Anders Jensen skrev:
> [...]
> Med brugeren kan man så spille det spil, og optjene "penge".
> Pengene får man via online tid (eks. 1time online = 1mønt), og

Ideen er da meget interessant, men jeg tror næppe at det er nemt at
konkurrere med komogvind.dk

> [...]
> koste?
>
> (spillet er på sværhedsgrad med ludo, eller backgammon)

Det kommer an på hvad du er villig til at betale? De fleste tager gerne
timepris, men alt afhængigt af projektet er det også muligt at aftale en
projektpris.

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-02-09 21:11

"Anders Jensen" <weehuu@hotmail.com> skrev

> [...]
> koste?
>
> (spillet er på sværhedsgrad med ludo, eller backgammon)

Det lyder som om vi er oppe på et niveau der i hvert fald *ikke* kan klares
for de klassiske 10.000-20.000 kr.