ASP Form method post
Fra : morten juul

Dato : 06-02-09 18:03

Nogen der kan fortælle mig hvorfor mine informationer ikke ryger
med over i modtag.asp når jeg udfylder formularen på default.asp.
Hvis jeg derimod ændrer formlen lidt så den kører method get, så
virker det.. Vil gerne bruge post, hvad kan der være galt ?
Sidder og køre det lokalt på min pc, IIS

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stig Johansen

Dato : 06-02-09 18:14

morten juul wrote:

> [...]
> virker det.. Vil gerne bruge post, hvad kan der være galt ?
> Sidder og køre det lokalt på min pc, IIS

Jeg pudser lige min krystalkugle, og indtager min clairvoyante stilling :)
(du skriver sandelig ikke meget om din problemstilling).

Men dybt nede i krystalkuglen dukker der en forskel op på
Request.Querystring og Request.Form.

Stig Johansen

Fra : morten juul

Dato : 06-02-09 18:36

>Jo men det er teksten fra tutorial her på siden, og når jeg bruger post
bruger jeg selvfølgelig også Request.Form :) Men den får ikke data med over

Fra : morten juul

Dato : 06-02-09 18:42

morten juul wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> bruger jeg selvfølgelig også Request.Form :) Men den får ikke data med over

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne
Nu gik jeg ind under "Add or Remove Windows components" og valgte IIS og
"details" og satte flueben ved alt der ikke var flueben ved on
installerede....og nu virker det, så det må ha været en eller anden tilføjelse
der manglede ? :)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-02-09 21:35

morten juul wrote:
> Jo men det er teksten fra tutorial her på siden,

Hvilken side? Jeg (og mange andre) læser dit spørgsmål via en news-server og
har ikke skyggen af ide om, hvad du mener.

Erik Ginnerskov