Lille brun med hvidt bryst ?
Fra : Michael Tidemand

Dato : 03-02-09 19:27

hej eksperter

Jeg sad og kiggede på træerne ved en skov-p-plads, så pludselig kom en lille
brun skid med hvidbryst hoppende på stammen zig-zag.

jeg kiggede i en fuglebog da´jeg kom hjem. Den ligende en broget flue
snapper.

Hvad kan det være ?

michael

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 03-02-09 20:23

On Tue, 3 Feb 2009 19:26:42 +0100, Michael Tidemand wrote:

> [...]
> brun skid med hvidbryst hoppende på stammen zig-zag.
>
> jeg kiggede i en fuglebog da´jeg kom hjem. Den ligende en broget flue

Vil gætte på en træløber.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid.dk med stadsgaard.com
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com

Fra : niels w

Dato : 03-02-09 12:23

On 3 Feb., 19:26, "Michael Tidemand"
<michael.tidemand.niel...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> brun skid med hvidbryst hoppende på stammen zig-zag.
>
> jeg kiggede i en fuglebog da´jeg kom hjem. Den ligende en broget flue

Hej!
Mit første gæt er træløber. Broget fluesnapper er det næppe på denne
årstid.

mvh Niels W.

Fra : Michael Tidemand

Dato : 03-02-09 22:11

Bingo, det var en sjorv lille travl fætter, tak for svaret.

Mich

Fra : Jørgen

Dato : 11-02-09 22:24

"Michael Tidemand" <michael.tidemand.nielsen@webspeed.dk> skrev i
meddelelsen news:aNCdnegntvH6ERXUnZ2dnUVZ8oSdnZ2d@giganews.com...
> [...]
> lille brun skid med hvidbryst hoppende på stammen zig-zag.
>
> jeg kiggede i en fuglebog da´jeg kom hjem. Den ligende en broget flue

Var der vand i nærheden? Hvis ja - så er mit gæt at det kunne være en
Vandstær.
Hilsen
Jørgen