Start på javascript
Fra : Munk

Dato : 03-02-09 07:37

Hej. Hvilke ressourcer findes der, når man vil igang med Javascript?
Jeg tænker her på bøger, web-toturials, kodningsreferencer osv. Det
skal siges at jeg ikke er ny i programmering, og ressourserne skal
derfor ikke være for begyndere indenfor programmering. Jeg behersker i
forvejen HTML og ASP men mangler en indgang til Javascript.

Håber i kan hjælpe mig...
Munk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 03-02-09 17:19

"Munk" <jemunk@gmail.com> skrev

> [...]
> derfor ikke være for begyndere indenfor programmering. Jeg behersker i
> forvejen HTML og ASP men mangler en indgang til Javascript.

For lige at få det på plads: Jeg læser det som at du lige med javascript
skal have det så godt som helt fra starten.
I så fald må http://w3schools.com være et godt sted at begynde:
http://www.w3schools.com/js/default.asp

Der er både afsnit for begyndere og lidt øvede.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-02-09 21:25

Hvis det skal være en bog går du ikke helt fejl af JavaScript Bible.
http://www.amazon.co.uk/JavaScript-Bible-Brendan-Eich/dp/0470069163/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1233692459&sr=8-1

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Christian Hansen

Dato : 04-02-09 03:14

> [...]